!زندگی زیباسط

Sunday, February 12, 2006

افسوس!!!(revised)



چندی پیش آدرس وبلاگی به دصتم رسید با عنوان "کلبه اینترنتی کاوه آهنگر" خیلی توش نگشتم. در یک نگاه وبلاگ خوبی به نزر میرصید و اهساس میشه که یکی از اهداف دارنده وبلاگ تشویغ مسلمانان به تعمق بیشتر در آنچه به نام دین میشناسند باشه (ان شاءالله) ولی یه بخشی اذ اون خیلی نزرم رو جلب کرد. جایی زیر یه لینک نوشته بود:
"آدرسی که در بالا ذکر شده آدرس و ایمیل و شماره تلفن سفارتخانه های دانمارک در سراسر دنیا موجود می باشد. شما می توانید ضمن تماس با این سفارتخانه ها با ابراز همدردی و تآسف و تنفر از رويدادهای اخیر به عنوان یک ایرانی تنفر خود را از توسل به خشونت و وحشیگری نسبت به دولت و ملت دانمارک ابراز دارید و همچنین از حق آزادی مطبوعات در دانمارک و سراسر دنیا را ابراز دارید."
و زیرش هم نوشته:
"دانمارک به پشتیبانی ما نیاز دارد. نشان دهید که شما به این مسئله اهمیت میدهید و لوگوی زیر را بر روی تارنمایتان قرار دهید"
من کاری ندارم هرکت­هایی که در اعتراض به کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اسلام انجام شد، درست بود یا نه!! ولی بد ندونسطم به چند نکطه اشاره کنم:
نمی­دونم شاید من معنی آزادی رو بد فهمیدم!! ولی تصورم این بود که آزادی به معنای هتک حرمت نیست!! تصورم این بود که آزادی به معنای توهین به تفکر و مقدسات ملیون­ها انسان نیست!ا
و باز هم شاید این منم که اشتباه فکر می­کنم! ولی تصور می­کنم که حرکت­های اخیر جدا از درست یا نا درست بودنشون بر علیه دولت دانمارک بوده! نه ملت دانمارک!!! گرچه یک دولت هم نماینده یک ملت است!ولی چنین حرکتهای اعتراض آمیزی علیه دولت یک کشور ممکنه درون همون کشور هم اتفاق بیافته که نشانه توهین به ملت نیست!ا

2 Comments:

  • At 10:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    يخوش ينکيم؟!!! :-/
    خفه شدم... چيزی نمی تونم بگم... جز مرسی... خيلی مرسی...
    اِاِاِ...
    اینجام که ماشون لباسشوییه! همه چیز برعکس :( حتی لبخند من!

     
  • At 2:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    کوشی پَ؟
    خبری نی ازت؟
    :-/

     

Post a Comment

<< Home